VÄLKOMMEN


Till kundsidan för KI


Denna kundsida är avsedd för administratörer av säkerhetssystemen på KI.
Här kan Ni göra felanmälan på Era anläggningar eller beställa arbeten som Ni önskar utförda.

Vid felanmälan fyll i nedanstående formulär.

Fyll i samtliga uppgifter i formuläret och "klicka" på Skicka.
Uppgifter markerade med * är obligatoriska.

Felanmälan behandlas under kontorets öppettider, helgfri måndag till fredag kl. 07:00-16:00.

Övrig tid görs felanmälan på telefon 08-514 942 00 och räknas då som en jourutryckning.

Det är möjligt att bifoga en fil till felanmälan. Det kan t.ex. vara en beställning, en bild på det som felanmälts eller en "skärmdump" från systemet.

Typ
Prioritet
Fakturamärkning* 
Anläggningsadress* 
Felbeskrivning* 
Beställare* 
E-post* 
Kontaktperson* 
Telefonnummer* 
Bifoga fil
Genom att trycka på skicka godkänner du vår integritetspolicy som du hittar här.