Felanmälan

Felanmälan behandlas under kontorets öppettider, helgfri måndag till fredag kl. 07:00-16:00.

Övrig tid görs felanmälan på telefon 08-514 942 00 och räknas då som en jourutryckning, se nedan.

Felanmälan - Avtalskund

Felanmälan - Ej Avtalskund

Felanmälan - Stockholms Hamn

(Inloggning krävs)

Felanmälan - URW

Felanmälan - Regeringskansliet

Felanmälan - Trafikverket

Felanmälan - Scandic

Felanmälan - SFV

(Inloggning krävs)

Information om jour

Felanmälan via hemsidan behandlas helgfria vardagar mellan klockan 07:00 – 16:00.

För att en servicetekniker skall komma ut övrig tid måste en jourutryckning beställas, detta görs via telefon 08-514 942 00.

När man ringer under jourtid går samtalen via vår telefonisttjänst.

När ni ringer skall ni uppge ert fullständiga namn och telefonnummer där ni kan nås.

Ni skall också kunna uppge ert kundnummer alternativt företagets juridiska namn och organisationsnummer.



OBS! För jourutryckning när jouravtal saknas debiteras vid vart tillfälle gällande utryckningskostnad och övertidstillägg utöver resor och arbetstid. För supportsamtal utanför ordinarie arbetstid, när jouravtal saknas, debiterar vi 750 kronor per samtal.

Beställning av arbeten

Om ni önskar komplettera er anläggning eller önskar få arbeten utförda som inte är att betrakta som felavhjälpande service så kan ni beställa det via ett separat formulär. Ni kommer till formuläret via nedanstående ”knapp”.