Felanmälan behandlas under kontorets öppettider, helgfri måndag till fredag kl. 07:00-16:00.
Övrig tid görs felanmälan på telefon 08-514 942 00 och räknas då som en jourutryckning, se nedan.
Felanmälan - Avtalskund
Felanmälan - Ej Avtalskund
Information om jour
Felanmälan via hemsidan behandlas helgfria vardagar mellan klockan 07:00 – 16:00.
För att en servicetekniker skall komma ut övrig tid måste en jourutryckning beställas, detta görs via telefon 08-514 942 00.
När man ringer under jourtid går samtalen via vår telefonisttjänst.
När ni ringer skall ni uppge ert fullständiga namn och telefonnummer där ni kan nås.
Ni skall också kunna uppge ert kundnummer alternativt företagets juridiska namn och organisationsnummer.
OBS! För jourutryckning när jouravtal saknas debiteras vid vart tillfälle gällande utryckningskostnad och övertidstillägg utöver resor och arbetstid. För supportsamtal utanför ordinarie arbetstid, när jouravtal saknas, debiterar vi 750 kronor per samtal.
Beställning av arbeten
Om ni önskar komplettera er anläggning eller önskar få arbeten utförda som inte är att betrakta som felavhjälpande service så kan ni beställa det via ett separat formulär. Ni kommer till formuläret via nedanstående ”knapp”.
Telehantering Stockholm (Huvudkontor)
Telehantering i Stockholm AB
Bisittargatan 24
129 44 Hägersten
Tel: 08-514 942 00
Telehantering Östersund
Telehantering i Östersund AB
Frösövägen 63
832 44 Östersund
Tel: 063-700 90 01
Telehantering Göteborg
Telehantering i Göteborg AB
Ögärdesvägen 15B
433 30 Partille
Tel: 031-795 60 00
Telehantering Malmö
Telehantering i Malmö AB
Ringugnsgatan 10A
216 16 Limhamn
Tel: 040-20 00 01
Telehantering Sundsvall
Marinvägen 3
85633 Sundsvall
Tel: 063-700 90 01