Larm-/säkerhetstekniker

Är du en driven person med stort intresse för teknisk säkerhet? Har du en bakgrund inom el- eller säkerhetsbranschen? Vill du arbeta på ett tryggt företag med god ekonomi som sätter medarbetare och kunder i fokus? Då kan vi vara rätt arbetsgivare för dig!

 

Telehantering har många spännande projekt och utmaningar på gång och stärker nu upp teamet och söker larm-/säkerhetstekniker till både service- och entreprenadverksamheten i Stockholm. Tjänsten som tekniker hos oss innebär installation, programmering, driftsättning och service av säkerhetssystem som brandlarm, inbrottslarm, CCTV och passagesystem. Det är en ansvarstagande och utvecklande roll där du levererar en hög service och branschledande säkerhetslösningar till våra kunder. Vi har utmaningar både för dig med lång erfarenhet, som arbetar självständigt och för dig som är ny inom området, då vi har många olika typer av uppdrag.

Vi söker dig som är engagerad, noggrann, kvalitetsmedveten och lyhörd. Du tycker om att skapa och utveckla kundrelationer, då arbetet innebär mycket kundkontakter och du förstår värdet i att leverera en service med hög kvalitet. Vi ser det som meriterande om du har ett par års erfarenhet från säkerhetsbranschen, men om du i stället har en säkerhetsutbildning eller utbildning inom el så har du möjlighet att vidareutvecklas hos oss tillsammans med erfarna kollegor. Vi ser det som en självklarhet att alla ska ha rätt förutsättningar för att utföra sitt arbete och jobbar kontinuerligt med kompetensutveckling hos våra medarbetare, både med interna och externa utbildningar.

 

Vi söker dig som har:

  • Utbildning inom larm- och säkerhet, alternativt från el- och energiprogrammet
  • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
  • Prickfritt belastningsregister och svenskt medborgarskap, då många av våra uppdrag är säkerhetsklassade.
  • B-körkort, inget krav men ses som meriterande

Vi erbjuder dig:

  • Ett omväxlande och utvecklande arbete
  • Kontinuerlig kompetensutveckling och certifieringar
  • En trivsam och familjär arbetsplats

 

Telehantering är ett företag med mångårig erfarenhet och stort kunnande inom tele-, data- och säkerhetsinstallationer. Vi finns idag på fem platser i landet och har sedan starten 1989 hjälpt våra kunder med installation, service och dokumentation och utför installationer från grunden till fullt driftklara anläggningar. Våra kunder finns främst inom stat, kommun, region samt privata företag. Vi är av SBSC certifierad anläggarfirma för inbrottslarm i larmklass III samt brandlarm och CCTV.

 

Övrig information

  • Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid med arbetstider vardagar kl. 07-16
  • Placering: Stockholm

 

Har du vad som krävs, låter jobbet kul? Är svaret JA, skicka din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten, kontakta rekryteringsansvarig Charlotte Siljeholm, charlotte.s@telehantering.se, 070-584 95 97

Sänd din ansökan till jobba@telehantering.se

 

Vi ser fram emot din ansökan!

 

 

Ansök till tjänsten